Όταν παρατηρείτε πρόβλημα στη γραμμή σας θα πρέπει αρχικά να κάνετε επανεκκίνηση (reset/reboot) τον εξοπλισμό σας (modem/router). Η επανεκκίνηση πραγματοποιείται ανοιγοκλείνοντας το κουμπί On/Off που υπάρχει στο πίσω μέρος του εξοπλισμού σας.
Μόλις συγχρονίσει κι εάν βλέπετε πως δεν έχει λυθεί η βλάβη σας, τότε θα πρέπει να ενημερώνετε την HCN.
Τις καθημερινές 09.00-21.00 & το Σάββατο 09.00-15.00, πέραν των αργιών, μπορείτε να καλείτε στο 2313 250000 και να αναφέρετε τη βλάβη στη γραμματεία, η οποία μεταβιβάζει τη βλάβη στο τεχνικό τμήμα.
Διαφορετικά, μπορείτε να καλείτε το τεχνικό τμήμα στο 2313 250000, Δευτέρα-Κυριακή 07.00-23.00 ή να αποστέλλετε απευθείας email στο τεχνικό τμήμα της HCN στο support@hcn.gr.
Τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες μπορείτε να μεταφέρετε τη βλάβη σας απευθείας στο support@hcn.gr ή να αφήσετε ηχητικό μήνυμα στον τηλεφωνητή της HCN καλώντας στο 2313 250000.
Εκπρόσωπος μας από το τεχνικό τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.