Internet

Internet

Οποιοσδήποτε πελάτης επιθυμεί να κάνει αλλαγή της εσωτερικής του καλωδίωσης μπορεί να απευθυνθεί γραπτώς στο office@hcn.gr. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί νέο ραντεβού με το τεχνικό τμήμα της εταιρείας, ώστε να υπάρξει επίσκεψη των τεχνικών της και να ολοκληρωθεί το αίτημα για αλλαγής καλωδίωσης. Το εφάπαξ κόστος για το αίτημα αυτό, ανέρχεται στα 20,00€, τα οποία προστίθενται στον επόμενο λογαριασμό του συνδρομητή.

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.

Εφόσον επιθυμείτε να μεταβείτε σε κάποιο μεγαλύτερο ή σε κάποιο υποδιέστερο πακέτο internet της HCN που ανήκουν στην ίδια κατηγορία internet, μπορείτε να αποστείλλετε το αίτημά σας γραπτώς στο office@hcn.gr και η αλλαγή θα γίνει ΔΩΡΕΑΝ

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.  

Εάν δεν είχατε αλλάξει τον εργοστασιακό κωδικό του wifi σας, τότε μπορείτε εύκολα να τον ανακτήσετε, βρίσκοντάς τον κάτω από το modem σας. Εάν είχατε αλλάξει τον κωδικό του wifi σας και πλέον δεν το θυμάστε, θα πρέπει να προχωρήσετε σε εργοστασιακές ρυθμίσεις και έπειτα να ακολουθήσετε την διαδικασία όπως περιγράφτηκε προηγουμένους.

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.

Εάν παρατηρήσετε πως η γραμμή σας λειτουργεί κανονικά, αλλά δεν έχετε wifi/wireless internet στο χώρο σας, τότε προσέξτε μήπως κλείσατε εσείς την υπηρεσία από το modem/router. Το φωτάκι για το wifi/wireless θα δείτε πως είναι σβηστό.
Ανάλογα με το μοντέλο του router, υπάρχει κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του wifi που εάν το πατήσετε μπορείτε να το ενεργοποιήσετε ξανά.

 

 Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.  

Όταν παρατηρείτε πρόβλημα στη γραμμή σας θα πρέπει αρχικά να κάνετε επανεκκίνηση (reset/reboot) τον εξοπλισμό σας (modem/router). Η επανεκκίνηση πραγματοποιείται ανοιγοκλείνοντας το κουμπί On/Off που υπάρχει στο πίσω μέρος του εξοπλισμού σας.
Μόλις συγχρονίσει κι εάν βλέπετε πως δεν έχει λυθεί η βλάβη σας, τότε θα πρέπει να ενημερώνετε την HCN.
Τις καθημερινές 09.00-21.00, πέραν των αργιών, μπορείτε να καλείτε στο 2313 250000 και να αναφέρετε τη βλάβη στη γραμματεία, η οποία μεταβιβάζει τη βλάβη στο τεχνικό τμήμα ή να αποστέλλετε απευθείας email στο τεχνικό τμήμα της HCN, support@hcn.gr

Τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες μπορείτε να μεταφέρετε τη βλάβη σας απευθείας στο support@hcn.gr ή να αφήσετε ηχητικό μήνυμα στον τηλεφωνητή της HCN καλώντας στο 2313 250000.

Εκπρόσωπος μας από το τεχνικό τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας.

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.