Σύνδεση στην HCN

Σύνδεση στην HCN

Στην HCN ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ!!!

Η εταιρεία δεν "κρατάει" τους πελάτες της με ετήσια ή διετή συμβόλαια, καθώς δεν επιθυμεί να τους δεσμεύει.

Οι πελάτες της HCN παραμένουν στο δίκτυό της κατά επιλογή κι έχουν το πλεονέκτημα αποχώρησης τέλος του εκάστοτε μήνα, ύστερα από επιστροφή του modem/router που τους έδωσε η εταιρεία κι εξόφληση τυχόν οφειλών. 

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000. 

Μπορείτε να ενημερωθείτε κατάλληλα για τη δυνατότητα σύνδεσής σας στο δίκτυο της HCN, καλώντας στο 2313 250000, όπου εκπρόσωπός μας θα ελέγξει τη διαθεσιμότητα δικτύου και τη δυνατότητα σύνδεσής σας. Διαφορετικά μπορείτε να στείλετε email στο office@hcn.gr , όπου εκπρόσωπός μας θα ελέγξει τη διαθεσιμότητα δικτύου και τη δυνατότητα σύνδεσής σας και θα σας απαντήσει στο email σας. 

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000. 

Η αίτηση σύνδεσης στην HCN γίνεται μόνο γραπτώς κι όχι τηλεφωνικώς.
Θα πρέπει να επισκεφθείτε ένα κατάστημα HCN με την ταυτότητά σας κι ένα λογαριασμό σταθερής τηλεφωνίας, εφόσον διαθέτετε τηλεφωνικό αριθμό σε άλλο πάροχο κι επιθυμείτε φορητότητα/μεταφορά του τηλεφωνικού αυτού αριθμού στο δίκτυό μας.

Διαφορετικά, μπορείτε να βρείτε την αίτησή μας στο site μας, στην καρτέλα "Όμιλος HCN", στη συνέχεια "Αιτήσεις & χρεώσεις", ως Αίτηση Θεσσαλονίκης ή Αίτηση Κιλκίς.
Αφότου συμπληρώσετε την αίτηση την αποστέλλετε μέσω email, μαζί με μια φωτοτυπία ταυτότητας κι ένα λογαριασμό σταθερής τηλεφωνίας, εφόσον διαθέτετε τηλεφωνικό αριθμό σε άλλο πάροχο κι επιθυμείτε φορητότητα/μεταφορά του τηλεφωνικού αυτού αριθμού στο δίκτυό μας. Το email το αποστέλλετε στο office@hcn.gr ή στο office_kilkis@hcn.gr για τη Θεσσαλονίκη ή το Κιλκίς, αντίστοιχα.

Εάν πρόκειται για εταιρική σύνδεση, απαραίτητη χρήζει η σφραγίδα της εταιρείας σας στο πεδίο της υπογραφής.

 

 Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.  

Εάν πρόκειται για απλή απόδειξη (ιδιώτης), τότε:

Στην αριστερή στήλη της αίτησης τικάρετε:

  • "Νέα Αίτηση" 
  • το πακέτο internet που επιθυμείτε
  • εάν δεν επιθυμείτε καθόλου τηλεφωνία
  • εάν επιθυμείτε πρόσθετο πακέτο τηλεφωνίας
  • εάν επιθυμείτε τηλεφωνικό αριθμό HCN ή
  • φορητότητα υπάρχοντος τηλεφωνικού αριθμού 
    Στην περίπτωση της φορητότητας παρακαλούμε να συμπληρωθεί κι ο τηλεφωνικός αριθμός


Εάν έχετε επιλέξει κάποιο από τα fiber ή pro level πακέτα μας, τότε παρακαλούμε να δείτε και τις επιπλέον παροχές μας στο "Επιπλέον χρεώσεις, παροχές και προϊόντα". 

Στη δεξιά στήλη της αίτησης:

  • τικάρετε "Απόδειξη"
  • συμπληρώνετε όλα τα απαιτούμενα πεδία στα στοιχεία συνδρομητή. Ακόμη, συμπληρώνετε και τα στοιχεία διεύθυνσης
  • εάν επιθυμείτε οι λογαριασμοί να σας έρχονται πέραν από ηλεκτρονική μορφή (μέσω email) και με ταχυδρομίο, τότε παρακαλούμε τικάρετε το κουτάκι "Επιθυμώ να λαμβάνω τον λογαριασμό μου ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ μορφή μέσω ΕΛΤΑ"
  • εφόσον επιθυμείτε να έχετε τηλεφωνικό αριθμό στην HCN, μπορείτε να εγγραφείτε στο Μητρώο Άρθρου 11, αναγράφοντας τον τηλεφωνικό σας αριθμό και τικάροντας το αντίστοιχο κουτάκι
  • τικάρετε όλα τα κουτάκια που βρίσκονται υπό την "Υπεύθυνη Δήλωση" και χρήζει απαραίτητα να επιλεγούν για να μπορέσει να γίνει δεκτή η αίτηση.

Ημερομηνία κι υπογραφή χρήζουν απαραίτητα να συμπληρωθούν πριν την καταβολή της αίτησης.

Εάν πρόκειται για τιμολόγιο(εταιρεία), τότε: 

Στην αριστερή στήλη της αίτησης τικάρετε:

  • "Νέα Αίτηση" 
  • το πακέτο internet που επιθυμείτε
  • εάν δεν επιθυμείτε καθόλου τηλεφωνία
  • εάν επιθυμείτε πρόσθετο πακέτο τηλεφωνίας
  • εάν επιθυμείτε τηλεφωνικό αριθμό HCN ή
  • φορητότητα υπάρχοντος τηλεφωνικού αριθμού 
    Στην περίπτωση της φορητότητας παρακαλούμε να συμπληρωθεί κι ο τηλεφωνικός αριθμός


Εάν έχετε επιλέξει κάποιο από τα fiber ή pro level πακέτα μας, τότε παρακαλούμε να δείτε και τις επιπλέον παροχές μας στο "Επιπλέον χρεώσεις, παροχές και προϊόντα". 

Στη δεξιά στήλη της αίτησης:

  • τικάρετε "Τιμολόγιο"
  • συμπληρώνετε όλα τα απαιτούμενα πεδία στα στοιχεία συνδρομητή (Ημερομηνία Γέννησης, Πατρώνυμο, Υπηκοότητα, ΑΔΤ και Εκδούσα Αρχή δε χρήζουν απαραίτητα). Ακόμη, συμπληρώνετε και τα στοιχεία διεύθυνσης
  • εάν επιθυμείτε οι λογαριασμοί να σας έρχονται πέραν από ηλεκτρονική μορφή (μέσω email) και με ταχυδρομείο, τότε παρακαλούμε τικάρετε το κουτάκι "Επιθυμώ να λαμβάνω τον λογαριασμό μου ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ μορφή μέσω ΕΛΤΑ"
  • εφόσον επιθυμείτε να έχετε τηλεφωνικό αριθμό στην HCN, μπορείτε να εγγραφείτε στο Μητρώο Άρθρου 11, αναγράφοντας τον τηλεφωνικό σας αριθμό και τικάροντας το αντίστοιχο κουτάκι
  • τικάρετε όλα τα κουτάκια που βρίσκονται υπό την "Υπεύθυνη Δήλωση" και χρήζουν απαραίτητα να επιλεγούν για να μπορέσει να γίνει δεκτή η αίτηση.

Ημερομηνία κι υπογραφή χρήζουν απαραίτητα να συμπληρωθούν πριν την καταβολή της αίτησης ΚΑΙ σφραγίδα της εταιρείας σας.

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000. 

Για να ενημερωθείτε σχετικά με την πορεία αίτησής σας, μπορείτε να καλέσετε απευθείας στο 2313 250000 και να μιλήσετε με κάποιον εκπρόσωπό μας, ο οποίος θα σας ενημερώσει κατάλληλα για την πορεία αίτησης της σύνδεσής σας στο δίκτυο της HCN. Διαφορετικά, μπορείτε να στείλετε email στο office@hcn.gr ,όπου εκπρόσωπός μας θα σας ενημερώσει γραπτώς σχετικά με την πορεία αίτησης της σύνδεσής σας στο δίκτυο της HCN.

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.