Internet

Internet

Οποιοσδήποτε πελάτης επιθυμεί να κάνει αλλαγή της εσωτερικής του καλωδίωσης μπορεί να απευθυνθεί γραπτώς στο office@hcn.gr. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί νέο ραντεβού με το τεχνικό τμήμα τηε εταιρείας, ώστε να υπάρξει επίσκεψη των τεχνικών της και να ολοκληρωθεί το αίτημα για αλλαγής καλωδίωσης. Το εφάπαξ κόστος για το αίτημα αυτό, ανέρχεται στα 20,00€, τα οποία προστίθονται στον επόμενο λογαριασμό του συνδρομητή.

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.

Εάν παρατηρήσετε πως η γραμμή σας λειτουργεί κανονικά, αλλά δεν έχετε wifi/wireless internet στο χώρο σας, τότε προσέξτε μήπως κλείσατε εσείς την υπηρεσία από το modem/router. Το φωτάκι για το wifi/wireless θα δείτε πως είναι σβηστό.
Υπάρχει πλαϊνό κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του wifi που εάν το πατήσετε μπορείτε να το ενεργοποιήσετε ξανά.

 

 Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.  

 

 

 

Όταν παρατηρείτε πρόβλημα στη γραμμή σας θα πρέπει αρχικά να κάνετε επανεκκίνηση (reset/reboot) τον εξοπλισμό σας (modem/router). Η επανεκκίνηση πραγματοποιείται ανοιγοκλείνοντας το κουμπί On/Off που υπάρχει στο πίσω μέρος του εξοπλισμού σας.
Μόλις συγχρονίσει κι εάν βλέπετε πως δεν έχει λυθεί η βλάβη σας, τότε θα πρέπει να ενημερώνετε την HCN.
Τις καθημερινές 09.00-21.00, πέραν των αργιών, μπορείτε να καλείτε στο 2313 250000 και να αναφέρετε τη βλάβη στη γραμματεία, η οποία μεταβιβάζει τη βλάβη στο τεχνικό τμήμα ή να αποστέλλετε απευθείας email στο τεχνικό τμήμα της HCN, support@hcn.gr

Τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες μπορείτε να μεταφέρετε τη βλάβη σας απευθείας στο support@hcn.gr ή να αφήσετε ηχητικό μήνυμα στον τηλεφωνητή της HCN καλώντας στο 2313 250000.

Εκπρόσωπος μας από το τεχνικό τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας.

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.

Εφόσον επιθυμείτε να μεταβείτε σε κάποιο μεγαλύτερο ή σε κάποιο υποδιέστερο πακέτο internet της HCN που ανήκουν στην ίδια κατηγορία internet, μπορείτε να αποστείλλετε το αίτημά σας γραπτώς στο office@hcn.gr και η αλλαγή θα γίνει ΔΩΡΕΑΝ. 

Εάν επιθυμείτε να μεταβείτε από πακέτο docsis σε πακέτο οπτικής ίνας fiber/pro level ή και το αντίθετο, μπορείτε να αποστείλλετε το αίτημά σας γραπτώς στο office@hcn.gr.
Τότε υπάρχει εφάπαξ χρέωση, της τάξεως των 25,00€.
Στην περίπτωση αυτή απαιτείται αλλαγή καλωδίωσης, εξοπλισμού, αλλά και εργασίες δικτύου από το τεχνικό τμήμα της HCN.

 

Για όποια βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000.  

Συνδρομητές της HCN που βρίσκονται σε κάποιο από τα πακέτα docsis, μπορούν να μεταβούν σε κάποιο από τα πακέτα οπτικής ίνας fiber/pro level ύστερα από γραπτή αίτηση προς την εταιρεία, στο office@hcn.gr . Το αίτημα επεξεργάζεται από την εταιρεία και δρομολογείται, ώστε να υλοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν.
Αλλαγή καλωδίωσης και εξοπλισμού απαιτείται, καθώς κι εργασίες δικτύου από το τεχνικό τμήμα της HCN.

Το εφάπαξ κόστος αλλαγής ανέρχεται στα 25,00€ και μπαίνει στο λογαριασμό του συνδρομητή, αφότου ολοκληρωθεί η αλλαγή του πακέτου του.

Δυνατότητες των static ips και bridge mode αλλάζουν, γι΄αυτό, για όποια περαιτέρω πληροφορία χρειάζεστε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2313 250000 ή στο office@hcn.gr .